گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .
گزارش انتشار نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .
no-img
رهاپروژه

دانلود پایان نامه سنجش ارتباط مولفه های اخلاق کار با کیفیت خدمات در اداره کل پست استان مازندارن * رهاپروژه


رهاپروژه

ادامه مطلب

دانلود پایان نامه سنجش ارتباط مولفه های اخلاق کار با کیفیت خدمات در اداره کل پست استان مازندارن
۱۳۹۶-۰۶-۰۷
274 بازدید
گزارش نسخه جدید

دانلود پایان نامه سنجش ارتباط مولفه های اخلاق کار با کیفیت خدمات در اداره کل پست استان مازندارن


تعداد صفحات ۹۳ صفحه

قیمت ۲۰۰۰۰ تومان

برای دانلود بر روی لینک کلیک کنید

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                    صفحه

چکیده                                                                                                            ۱

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱-مقدمه                                                                                                      ۳

۱-۲-بیان مساله                                                                                                 ۳

۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق                                                                              ۴

۱-۴-اهداف تحقیق                                                                                             ۵

۱-۵- فرضیات تحقیق                                                                                          ۵

۱-۶-قلمرو تحقیق                                                                                              ۶

۱-۷-تعریف واژگان کلیدی                                                                                    ۶

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

۲-۱-مقدمه                                                                                                      ۹

۲-۲- مبانی نظری                                                                                               ۹

۲-۲-۱-اخلاق سازمانی                                                                                        ۹

۲-۲-۱-۱-اخلاق حرفه­ای                                                                                     ۹

۲-۲-۱-۲-تعریف اخلاق                                                                                      ۱۰

۲-۲-۱-۳-مبنای اخلاقی بودن رفتارواخلاق حرفه ای                                                      ۱۱

۲-۲-۱-۴-عوامل تاثیر گذار بر رفتار اخلاقی کارکنان                                                       ۱۲

۲-۲-۱-۵-نکات مورد توجه در ایجاد اصول اخلاقی                                                       ۱۸

۲-۲-۲- کیفیت خدمات                                                                                        ۲۱

۲-۲-۲-۱  تاریخچه کیفیت                                                                                    ۲۱

۲-۲-۲-۲   فلسفه دمینگ                                                                                      ۲۲

۲-۲-۲-۳   آموزه‌هایی درباره کیفیت خدمات                                                                ۲۳

۲-۲-۲-۴   ابعاد کیفیت در بخش دولتی/اطلاع‌رسانی                                                      ۲۶

۲-۲-۲-۵   فلسفه کیفیت خدمات                                                                            ۲۸

۲-۲-۳- مشتری                                                                                                 ۳۰

۲-۲-۳-۱- تعریف رضایتمندی مشتری                                                                      ۳۰

۲-۲-۳-۲-نظریات جامعه شناسی                                                                             ۳۲

۲-۲-۳-۳-مدل‌های اندازه‌گیری رضایت مشتری                                                             ۴۰

۲-۳-سوابق تحقیق                                                                                              ۵۳

۲-۳-۱-سوابق خارجی                                                                                         ۵۳

۲-۳-۲-پیشینه داخل ایران                                                                                     ۵۷

فصل سوم: روش تحقیق

۳-۱- مقدمه                                                                                                     ۶۳

۳-۲- روش تحقیق                                                                                             ۶۳

۳-۳  جامعه آماری                                                                                              ۶۵

۳-۴ نمونه آماری                                                                                                ۶۵

۳-۵  روش جمع آوری اطلاعات                                                                                       ۶۵

۳-۶-ابزار گردآوری اطلاعات‌                                                                                 ۶۶

۳-۷-قلمرو تحقیق                                                                                              ۶۶

۳-۸-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات                                                                         ۶۷

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

۴-۱- مقدمه                                                                                                     ۶۹

۴-۲-توصیف جمعیت شناختی                                                                                ۷۰

۴-۳- آمار استنباطی                                                                                             ۷۵

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- نتیجه گیری                                                                                               ۸۷

۵-۲- یافته های تحقیق                                                                                                                  ۸۷

۵-۳- پیشنهادات                                                                                                                          ۸۸

۵-۴- محدودیت های تحقیق                                                                                                          ۸۸

۵-۵- منابع                                                                                                                                 ۸۹

چکیده لاتین                                                                                                                                ۹۳

 

 

 

 



ads

درباره نویسنده

خانم شاکری 695 نوشته در رهاپروژه دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *